fbpx
image/svg+xml

Politica de ramburs și retur

Prezentare generală

Din cauza specificului activităților, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb. O rezervare făcută înseamnă un angajament al clienților de a se prezenta la data și ora stabilite. Nu este vorba de un produs digital sau fizic, ci de o experiență.

În cazul produselor, pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Nu pot fi returnate bunuri perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste, produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase, lichide sau gaze inflamabile, carduri cadou, produse software descărcabile, articole de sănătate și îngrijire personală.

În general, pentru a finaliza un retur este nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Există anumite situații în care se acordă rambursări parțiale:
– vă putem oferi o rambursare completă sau o reprogramare dacă ați făcut o rezervare și ați plătit-o, dar din motive care nu țin de client experiența nu mai este posibilă la acea oră sau dată.

Pentru alte produse sunt valabili următorii termeni:
Nu se supun returului sau rambursării:
– Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
– Orice articol la mai mult de 30 de zile de la livrare.

Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul bancar. Apoi contactați compania bancară care a emis cardul de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea are loc. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact[at]escapereality.ro.

Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburile
Nu pot fi efectuate schimburi.

Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca cadou când a fost cumpărat și expediat direct către destinatarul cadoului, veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării, dacă este posibil. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat drept cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.

Livrare & Returnare

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la destinație poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere cu urmărire sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Pentru ajutor sau informații suplimentare, contactați-ne.